BU BLOG BİR FİNGİRDEK DOLAP YAVRUSUDUR....

18 Mayıs 2010 Salı

BODRUM'DA BİR SABAH-ÖĞLE-ÖĞLEDEN SONRA....

Sabah erkenden çıkılır
Bu gün hedef ilginçliklerdir..
Oraya buraya kararsız yürüyüşler (zaten heryer o kadar dolu ki.... bir adım 1 dk hızıyla ilerliyoruz)
Öğlene doğru beklenen an BIRKENSTOCK larımı alıyoruz
Kahverengi çok açık geliyor gözüme
Siyah da çingene işi gibi durdu bende (bembeyaz bir tenim var)
Almasak mı kelimesi aklıma geldi geliyordu '' abi bunlar ayağımda kalsın sen kutuya koy benim eskileri'' dememle çıkmam,karar vermem 10 saniye.... KAHVELER BENİM BENİM BENİM BENİM:))

işte günün araştırması ''ilginç ara sokaklar''.....



Aslında millet atmakta haklı
Marinada yediğin bir dondurmanın çubuğunu yeldeğirmenlerine kadar elinde gezdiriyorsun ama yine de çöp kutusu yok..
Çöpte bomba korkusunu en şiddetli yaşayan kent BODRUM



Türk - Yabancı çatışması sokaklara taşmış. Sunulan menüler bile farklı
Bize balık ekmek
Yabancıya tatlı su balığı ve salata:))







Yazın ilk WAFFLE ı alınır afiyetlen yenir
Üstündeki yemyeşil vişne de neyin nesiydi
Bunun kadar ben kanser yapıyorum diye bağıran başka bişey yoktur sanırım ama onu da yedik:))

Sonrada arkadaşlarla hazırlanmış bir yemek biraz GENİŞ AİLE ve şuana kadar yazdığım en uzun yazı
Kendimle gurur duyuyorum:))

Hiç yorum yok: